
Customer Project & Services
- Padova Bologna
- Tempo indeterminato
- Full time
- Gestione Partner (System Integrator e Quadrista) per la realizzazione dei progetti Modernizzazioni e Soluzioni di Gestione e Monitoraggio in ottica Industry 4.0
- Supportare il System Integrator nella prima visita di raccolta specifiche
- Capire le esigenze del Cliente, al fine di soddisfare le esigenze del Cliente stesso
- Gestione del materiale opzionale, fuori dallo standard, su richieste del Cliente
- Analisi dei rischi dell’opportunità
- Definizione di un Gantt di Progetto e suo monitoraggio al fine garantire la soluzione al Cliente
- Monitoraggio dei costi del progetto
- Documentazione richiesta per il progetto richiesto
- Validazione del verbale di Messa in Servizio
- Conoscere I Prodotti e le Architetture dell’offerta Schneider Electric, le caratteristiche, i benefici e i vantaggi rispetto la concorrenza.
- Conoscere il processo della gestione di progetti, Execution, Gestione Contratti, obiettivi di Business
- Avere capacità e conoscenza del Customer Process
- Capacità di identificare e analizzare i problemi e i rischi e le relative cause.
- Capacità di comunicare efficacemente, ascoltando i Clienti e i colleghi e scambiando informazioni
- Contratto a tempo indeterminato;
- Flessibilità sul posto di lavoro;
- Un lavoro entusiasmante in una Compagnia Globale con opportunità di partecipare e collaborare a diversi progetti in team cross regionali;
- Specifiche opportunità di trainig e formazione;
- Global Family Leave program;
- Ticket restaurant or Mensa;
- Piani di Azionariato
- Welfare Programs tche possono essere estesi alla tua famiglia;
- Assicurazione sanitaria.
+13% organic growth
150 000+ employees in 100+ countries
#1 on the Global 100 World’s most sustainable corporationsYou must submit an online application to be considered for any position with us. This position will be posted until filled.Schneider Electric aspires to be the most inclusive and caring company in the world, by providing equitable opportunities to everyone, everywhere, and ensuring all employees feel uniquely valued and safe to contribute their best. We mirror the diversity of the communities in which we operate, and ‘inclusion’ is one of our core values. We believe our differences make us stronger as a company and as individuals and we are committed to championing inclusivity in everything we do.At Schneider Electric, we uphold the highest standards of ethics and compliance, and we believe that trust is a foundational value. Our Trust Charter is our Code of Conduct and demonstrates our commitment to ethics, safety, sustainability, quality and cybersecurity, underpinning every aspect of our business and our willingness to behave and respond respectfully and in good faith to all our stakeholders. You can find out more about our Trust CharterSchneider Electric is an Equal Opportunity Employer. It is our policy to provide equal employment and advancement opportunities in the areas of recruiting, hiring, training, transferring, and promoting all qualified individuals regardless of race, religion, color, gender, disability, national origin, ancestry, age, military status, sexual orientation, marital status, or any other legally protected characteristic or conduct.